onsdag 11 maj 2011

Veckotidningar

Nu var det ett tag sen jag skrev men jag har fastnat i veckotidningarnas värld. Min kärbos syster prenumerar på 2-3 stycken. Hon läser dom, löser några korsord innan hon ger dom till sin mamma. Svärmor läser dom och löser några korsord för att sedan ge tidningarna till mig.
Sist vi var hos svärmor fanns det två plastkassar fulla med veckotidningar. Lycklig jag blev när jag fick dom. Så nu har jag uppdaterat mig inom veckotidningsvärlden. Jag läser dom, river ut och sparar vissa artiklar, sparar recept som jag vill göra längre fram och river ut korsordsbilagan så jag har att lösa lediga dagar. Det finns korsord kvar till mig fast syster och svärmor har haft tidningarna.

Men nu är alla tidningar utlästa och sönderrivna så nu blir det en sväng till bibblan. Har fått mail om att mina reservationer finns att hämta i stan, så det får bli morgondagens uppgift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar