onsdag 9 januari 2013

Du och jag och vi

Författare: Pia Hagmar
Antal sidor: 341
Mitt betyg: * *

Handling:
Lisbeth, Annika, Linn och Ellen.
Fyra kvinnor - fyra mycket skilda liv.
Det enda de egentligen har gemensamt är att deras hästar delar stall vilket innebär att de träffas varje dag, rider tillsammans och sköter om sina hästar. De tror att de känner varandra men gör det verkligen det?
För vad gömmer sig bakom fasaderna och illusionerna av deras lyckliga liv? Och vad händer med kvinnorna när en av dem visar sig leva ett liv som innebär att hon svävar i livsfara?


Min bedömning:
Förlåt, men jag gäspade mig igenom boken. Ingen av huvudpersonerna grep tag i mig alls. Alla fyra är platta och ingen sticker ut något nämnvärt. Får inga sympatier för någon av dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar