fredag 4 februari 2011

Första inlägget i min bokblogg.

Det här känns väldigt pirrigt och darrigt. Har blivit övertalad att börja blogga om alla mina böcker. Så den här bloggen kommer att handla om böcker, böcker, böcker och eventuellt lite om vad som händer i mitt liv.

Jag erkänner, jag är en bokfantast av stora mått. Under förra året läste jag 200 böcker och året dessförinnan blev det 190 stycken. Än så länge är jag uppe i ca 60 stycken.

Jag utan en bok i närheten, då mår jag inte så bra. Jag har alltid läst mycket och för tre år sen började jag föra bok över böckerna jag läste. Eftersom jag har extremt dåligt minne är jag tvungen att skriva upp dom så att jag slipper läsa samma bok en gång till. Det är ju lite tråkigt.

På min blogg kommer det inte att bli långa inlägg och avhandlingar om böckerna jag nämner. Har läst några andras bloggar och tycker att texterna är alldeles för långa. Hur jag ska lägga upp det hela är väl inte riktigt bestämt men det kommer att bli kort och informativt.

1 kommentar:

  1. Hej.. och stort grattis till din Blogg!! Det ser bra ut tycker jag.. (liten miss i din profil.. om du nu inte har bytt kön idag).. Kramar Ewa o Daniel.

    SvaraRadera